1. Dopasowanie przybliżone: marketing warszawa
Ten sposób dopasowani przyciąga większy ruch i często CTR jest przy tym większy. Umożliwia wyświetlanie reklam odległych od słów kluczowych, które dodaliśmy do kampanii. Wyświetlą się wtedy następujące reklamy dla wyrażenia:
marketing warszawa
dobry marketing warszawa
marketingowy warszawa
przekaz marketingowy warszawa
2. Dopasowanie do wyrażenia: ” marketing warszawa „
Przy słowach w cudzysłowie, będą wyświetlały się reklamy dla wyrażeń:
marketing warszawa
dobry marketing warszawa
3. Dopasowanie ścisłe: [marketing warszawa]
Wyświetlają się tylko i wyłącznie reklamy zawierające wyłącznie dane wyrażenie
marketing warszawa
4. Dopasowanie wykluczające: – dobry
Nie wyświetlają się reklamy zawierające wyrażenie w którym występuje słowo „dobry”.
Zatem wyświetlane są reklamy:
marketing warszawa
marketingowy warszawa
przekaz marketingowy warszawa