Zaznacz stronę

1. Dopasowanie przybliżone: marketing warszawa

Ten sposób dopasowani przyciąga większy ruch i często CTR jest przy tym większy. Umożliwia wyświetlanie reklam odległych od słów kluczowych, które dodaliśmy do kampanii. Wyświetlą się wtedy następujące reklamy dla wyrażenia:

marketing warszawa

dobry marketing warszawa

marketingowy warszawa

przekaz marketingowy warszawa

2. Dopasowanie do wyrażenia: ” marketing warszawa „

Przy słowach w cudzysłowie, będą wyświetlały się reklamy dla wyrażeń:

marketing warszawa

dobry marketing warszawa

3. Dopasowanie ścisłe: [marketing warszawa]

Wyświetlają się tylko i wyłącznie reklamy zawierające wyłącznie dane wyrażenie

marketing warszawa

4. Dopasowanie wykluczające: – dobry

Nie wyświetlają się reklamy zawierające wyrażenie w którym występuje słowo „dobry”.

Zatem wyświetlane są reklamy:

marketing warszawa

marketingowy warszawa

przekaz marketingowy warszawa