Zapewne chcesz, aby Twoja witryna była wykrywalna i widoczna w Internecie. Na wyszukiwalność składa się kilka czynników:
– projekt witryny – optymalizacja, użyteczność strony (intuicyjność w poruszaniu się po niej)
– teksty powiązane z działalnością strony
– działania marketingowe (Seo, SEM)
Treść stanowi dużą wartość dla robotów i pozycjonowania. Treść to decydująca kwestia, szczególnie słowa kluczowe, które powinny nawiązywać do tematyki strony i najlepiej jak będą na początku pliku HTML, w nagłówku strony. Zwiększa to przeskanowanie strony przez robota i zaindeksowanie jej.
Dobrze wybrać słowa bardziej i mniej konkurencyjne. Dobrze, gdy w wynikach wyszukiwania jesteśmy na pierwszej stronie na mniej popularne frazy niż poza pierwszą dziesiątką na 1 bardzo konkurencyjne słowo. Dobry pomysł to pozycjonowanie jednej podstrony na jedną frazę.
Co warto stosować:
– przy wyróżnianiu nagłówków dobrze używać znaczniki h1 do h6 zamiast font size=6
– zastosowanie znacznika „b” ma dobry wpływ na pozycjonowanie stron i system wyszukiwania zwraca na to uwagę,
– warto by strona zawierała w meta tagach „description” i „keywords” krótki opis witryny i słowa kluczowe , tak jak poniżej przedstawiono:
< meta name=”keywords” content=”copywriter warszawa, marketing internetowy”> < meta name =” description ” content=”Dla wszystkich zainteresowanych marketingiem internetowym, m.in. pozycjonowaniem i optymalizacją stron www (SEM, SEO), nowościami Google, reklamą Adwords, copywritingiem”>
– jak posiadasz młodą domenę do pozycjonowania wybierz łatwiejsze słowa do 1,5 miliona wyszukań.