Masz mało czasu i skromny budżet zainwestuj w linki sponsorowane.
1. Wyższy CTR zależy od treści reklamy i właściwie dobranych słów kluczowych. Im wyższy CTR tym niższa stawka za kliknięcie, chociaż nie zawsze. Aby zweryfikować rzeczywistą skuteczność takiej reklamy należy użyć narzędzia śledzenia konwersji i wkleić odpowiedni kod na daną stronę.
np. możemy wkleić taki kod w kontakcie w miejscu wysyłki wiadomości. Badaną konwersją będzie wówczas wysłana wiadomość.
2. Tworząc reklamę adwords w nagłówku powinna być zawarta OBIETNICA lub pragnienie naszej grupy docelowej. Powinniśmy unikać banalnych superlatyw „Najlepsze”, „nr 1”
3. Jeśli chcemy wydać max 10 zł dziennie ustawiamy taki budżet. miesięcznie będzie wtedy wydatek 10złx30dni=300zł miesięcznie
4. Wynik jakości decyduje o dwóch rzeczach:
– koszt za kliknięcie
-pozycja reklamy w linkach sponsorowanych
5. Lepiej płacić kartą kredytową niż przelewem, bo dopiero po około 5 dniach od przelewu jest zaksięgowana wpłata. Natomiast w przypadku karty wpłata jest prawie natychmiast ale +22%vat
6.Trafnosc słów do grupy – im wyższy wynik jakości (q), tym często niższa stawka za kliknięcie. Natomiast q w sieci partnerskiej mówi o trafności reklamy na stronie. Im wyższy q tym większe prawdopodobieństwo, że reklama się wyświetli w sieci partnerskiej i będzie wyższa pozycja.