Zaznacz stronę

1. Nagłówek jest najważniejszy

2. Wzbudzaj zaufanie, np. zaufało nam już aż 300 firm

3. Udziel instrukcji, najlepiej w kilku krokach, np. Jak dostać pracę w 2 dni?

4. Powiedz coś ciekawego, np. jak wyrzeźbić sobie kaloryfer?; jak szybko się wzbogacić?

5. Jeśli to możliwe operuj datami, np. Wyprzedaż tylko do 17 października 2011 roku

6. Pokazuj korzyści, zalety produktów/usług

7. Wzbudzaj zainteresowanie, np. szukasz dobrze płatnej pracy?

8. Powtarzaj słowa kluczowe i stosuj je w różnej kolejności. Stosuj mocne słowa, które wzbogacą moc Twojej reklamy, jak np. promocja, darmo, free, zaufaj nam, innowacyjny, efektywny,  polecany, wyjątkowy, doskonałe, oszczędź, znajdź, powalające, bajeczne, obniżka, znakomite, porównaj, wybierz, tanie, czołowe, niezwykłe, okazje, kupon, rabat, hurtowe, specjalne, wspaniałe, gwarantowane, wielkie, porównaj, doświadczone, teraz, łatwe, sekret, limitowana edycja, limitowana oferta, wyjątkowa cena, wyjątkowa oferta. ..

9. Unikaj słowa „Kup”  –  podobno odstrasza użytkowników

10. Jeśli jest konkurencyjna warto zastosować cenę w przekazie reklamowym

11. Obserwuj swoją konkurencję jakie slogany reklamowe stosuje i staraj się wyciągać wnioski, tak by Twoja reklama nie była kopią reklamy już istniejącej

12. Unikaj przymiotników w stopniu najwyższym

13. Zastosuj funkcję dynamicznego wstawiania słów kluczowych, np.

Warto zakupić {keywords: laptopa} to co poza nawiasem jest wyświetlane zawsze. Natomiast to co w nawiasie pojawia się jeśli wpiszemy słowo, które będzie za długie, wtedy zostanie to zastąpione słowem z nawiasu. Przykładowo wpiszemy wypasiony netbook toshiba i będzie to za długi tekst wtedy domyślnie użyje zwrotu kup laptopa. Można to używać w tytułach, opisach, adresach url