Zaznacz stronę

– stosuj odpowiednie słowa,

– słowa z dopasowaniem stosuj z zastanowieniem, najlepiej przeznaczyć na nie osobne grupy aby nie obniżać średniego CTR reklam

 

– słowa z niskim CTR najpierw przerzucamy do osobnej grupy, a jak nic się nie zmieni wrzucamy do wykluczeń

– dobre teksty reklamowe „call to action” (Obok wyników organicznych pojawiają się reklamy z wysokim wynikiem jakości)

– co 2 tygodnie wymieniaj teksty reklamowe z niskim CTR

– słowa kluczowe dopasowane do strony docelowej, wpłynie to pozytywnie na QS, pozycję reklamy oraz podniesie CTR

– Keyword Insertion Tool

– wrzucaj do wykluczenia słowa z niskim CTR

– ciągle stosuj nowe teksty, słowa

– stosuj Google Analitycs aby efektywniej optymalizować kampanie

Ctr wspolczynnik klikniec to liczba klikniec/ liczba wyswietlen • 100%.