Zobacz 8 najważniejszych kwestii jakie powinieneś wprowadzić na stronę:
1. Domena – jej nazwa powinna kojarzyć się z jej przeznaczeniem
2. Szybki serwer, szybkie ładowanie strony
3. Łatwa, intuicyjna Nawigacja
4. Najważniejszy jest klient – najważniejsza jest oferta. Ogranicz do minimum użycie „My”, „nasze”, a stosuj „Ty”, „Ciebie”.
5. Buduj zaufanie – w zakładce „o Nas” napisz o sobie, swojej firmie, zamieść zdjęcie swoje
6. Podaj dane kontaktowe – pełna nazwa firmy, adres, nr tel, adres e-mail, formularz kontaktowy, by można wysłać zapytanie bez potrzeby logowania do skrzynki pocztowej
7. Promocja strony, np. pozycjonowanie, banery, reklama Adwords
8. Daj coś za darmo – jeśli prowadzisz szkolenia z asertywności, negocjacji, autoprezentacji warto dać e-book dotyczący któregoś z tematów.