Zaznacz stronę
copywritingCopywriting to teksty umieszczane na stronach internetowych, ulotkach, scenariuszach spotów radiowych, telewizyjnych. Dzisiaj to również tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Teksty muszą być intrygujące, przyciągające uwagę czytelnika. Ponieważ o wyborze danej strony decydują sekundy warto:
 
zastosować się do kilku wskazówek:

– stosuj osymorony (dwa przeciwstawne słowa), np.
 
Koszmarnie dobre pozycjonowanie
Oferujemy skandalicznie konkurencyjne ceny
 
Ten sam tekst bez osymoronów wyglądałby tak:
 
Dobre i skuteczne pozycjonowanie
Oferujemy konkurencyjne ceny
 
– pisz o korzyściach Twoich produktów (nie cechach), dlaczego są lepsze od konkurencji
– pisz treściwie
– przekaz w maksymalnie 8 słowach.

Ale przede wszystkim Copywriter powinien znać potrzeby konsumentów, sztukę perswazji, być kreatywnym i oryginalnym, a jego teksty wzbudzać zaufanie i ciekawość.