Witaj na moim blogu
Znajdziesz tu wskazówki dot. pozycjonowania, Adwords, Google Analytics. ZapraszamGoogle plus
Google plus znika i zastąpią je 3 usługi: google hangouts (komunikator), google stream (mikroblog), google photos (foty w chmurze).
Znacznik p align
[<p align="left">tekst na lewo względem przeglądarki</p> <p align="right">tekst na prawo względem przeglądarki</p> <p align="justify">tekst wyjustowany względem przeglądarki</p> <p align="center">przykładowy tekst na środku...
Podnieś wiarygodność na stronie www
Celem budowania zaufania klientów jest głównie przekonanie klienta, by dokonał zakupu. Prowadzi do tego pogłębienie relacji z nim i zdobycie lojalności (pozyskanie go na dłużej). Dodatkowe aspekty na stronie, które zwiększają wiarygodność: - informacja o firmie: dane...
Powiadomienia push
Wiadomości wysyłane z aplikacji mobilnych na urządzenia mobilne. W ten sposób mogą przychodzić powiadomienia o nowych wiadomościach, zaproszeniach, komentarzach, skierowanych do Ciebie, .
Ambient media
Ambient - znaczy otaczający, odnosi się do otoczenia. Ambient media - niestandardowe formy marketingu. Ambient jest często dostosowywany do indywidualnych zapotrzebowań klientów. W ambient media wykorzystuje się smartfony do promowania, tzw. interakcja poprzez...
Przekaz i korzystanie z wielu urządzeń naraz
Obecnie korzystamy z wielu urządzeń (PC, smartfon, smartwatch, tablet) i kanałów komunikacji jak social media, strony www, aplikacje mobilne, e-mail, smsy, notyfikacje push. Chcąc zaciekawić użytkowników przede wszystkim postaw na wartościowy przekaz, zwłaszcza...
Wskaźniki Adwords
CR – convertion rate – współczynnik konwersji, współczynnik mówiący jaki %osób odwiedzających witrynę zdecydowało się na dokonanie zakupu. Dobrze dobrany współczynnik to 5%.CPM = koszt kampanii/ liczba załadowań * 1000 CTR = liczba kliknięć na reklamę/ liczba odsłon...
Google trends
Google trends – można przejrzeć sezonowość danego hasła na przestrzeni kilku lat.
Co to jest adserwer?
Adserwer to zintegrowany system do zarządzania i sprzedaży powierzchni reklamowej w obrębie wielu witryn internetowych
Zalety aplikacji natywnych
Mogą wykorzystywać unikalne funkcje urządzenia jak NFC. Aplikacje mobilne natywne - są pobierane ze sklepu z aplikacjami a następnie instalowane na urządzeniu mobilnym