Zaznacz stronę

Witaj na moim blogu

Znajdziesz tu wskazówki dot. pozycjonowania, Adwords, Google Analytics. Zapraszam

Znacznik p align

[<p align="left">tekst na lewo względem przeglądarki</p> <p align="right">tekst na prawo względem przeglądarki</p> <p align="justify">tekst wyjustowany względem przeglądarki</p> <p align="center">przykładowy tekst na środku...

czytaj dalej

Podnieś wiarygodność na stronie www

Celem budowania zaufania klientów jest głównie przekonanie klienta, by dokonał zakupu. Prowadzi do tego pogłębienie relacji z nim i zdobycie lojalności (pozyskanie go na dłużej). Dodatkowe aspekty na stronie, które zwiększają wiarygodność: - informacja o firmie: dane...

czytaj dalej

Powiadomienia push

Wiadomości wysyłane z aplikacji mobilnych na urządzenia mobilne. W ten sposób mogą przychodzić powiadomienia o nowych wiadomościach, zaproszeniach, komentarzach, skierowanych do Ciebie, .

czytaj dalej

Ambient media

Ambient - znaczy otaczający, odnosi się do otoczenia. Ambient media - niestandardowe formy marketingu. Ambient jest często dostosowywany  do indywidualnych zapotrzebowań klientów. W ambient media wykorzystuje się smartfony do promowania, tzw. interakcja poprzez...

czytaj dalej

Przekaz i korzystanie z wielu urządzeń naraz

Obecnie korzystamy z wielu urządzeń (PC, smartfon, smartwatch, tablet) i kanałów komunikacji jak social media, strony www, aplikacje mobilne, e-mail, smsy, notyfikacje push. Chcąc zaciekawić użytkowników przede wszystkim postaw na wartościowy przekaz, zwłaszcza...

czytaj dalej

Wskaźniki Adwords

CR – convertion rate – współczynnik konwersji, współczynnik mówiący jaki %osób odwiedzających witrynę zdecydowało się na dokonanie zakupu. Dobrze dobrany współczynnik to 5%.CPM = koszt kampanii/ liczba załadowań * 1000 CTR = liczba kliknięć na reklamę/ liczba odsłon...

czytaj dalej

Zalety aplikacji natywnych

Mogą wykorzystywać unikalne funkcje urządzenia jak NFC. Aplikacje mobilne natywne - są pobierane ze sklepu z aplikacjami a następnie instalowane na urządzeniu mobilnym

czytaj dalej