Zaznacz stronę

Witaj na moim blogu

Znajdziesz tu wskazówki dot. pozycjonowania, Adwords, Google Analytics. Zapraszam

Model data-driven w pozycjonowaniu

W kontekście SEO, model data-driven odnosi się do podejścia opartego na analizie danych w celu optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. W tym podejściu, decyzje dotyczące optymalizacji witryny opierają się na analizie i interpretacji danych z różnych...

czytaj dalej

Pingowanie przy pozycjonowaniu strony

Pingowanie polega na poinformowaniu robotów wyszukiwarek o tym, że pojawiła się nowa treść = nowy link . Pingowanie może wpłynąć na przyspieszenie indeksacji stron, stąd warto to robić, by zwrócić uwagę i zostać zauważonym w sieci. Zobacz darmowe PINGOMATY - serwisy...

czytaj dalej
Darmowe zdjęcia z licencją CC

Darmowe zdjęcia z licencją CC

Zamieszczam listę stocków, z których korzystam. Zawierają darmowe foty z licencją CC (Creatice Commons). Przed pobraniem proszę się upewnić jednak, że nadal są darmowe i nic się nie zmieniło. stocksnap.io pexels.com passel.co designerspics.com kaboompics.com...

czytaj dalej

Jak przywrócić justowanie tekstów w WordPress?

Pojawiła się nowa wersja Wordpress 4.7 , a wraz z nią nowe możliwości. Nie tylko - zniknęło justowanie tekstu, za którym sporo osób wręcz "przepada". Jednak z badań Usability (w których brałam udział, dla niejednej firmy) wynika, że czytelność tekstu jest słabsza przy...

czytaj dalej

właściwe tworzenie linków do stron

zamiast linku Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu? <a href="przykładowa-strona-xyz.pl">Odwiedź stronę</a>lepiej zastosować: Dowiedz się więcej o <a href="strona.pl">pozycjonowaniu</a> czym osdrózniam się od konkurencji - Mało jest...

czytaj dalej

Reklamy na instagramie

Reklamami na instagramie zarządza się z poziomu FB. Posiadając konto na FB i mając umiejętność obsługi Power Editor da się to ustawić. Audience Insight - aplikacja FB do zarządzania reklamami, daje info o strukturze demograficznej i behawioralnej większych grup, które...

czytaj dalej

Reklama na LinkedIn

Reklama na LinkedIn pozwala zprofilować reklamę i dotrzeć do odpowiednich ludzi, np. dyrektorów małych i średnich firm. Wejdż do działu - usługi dla firm - reklama i kliknij "stworz kampanie Aby się tu promować należy stworzyć stronę firmowa. Niestety póki co nie ma...

czytaj dalej

Metatag viewport

Do każdej strony warto dodać metatag <strong>viewport</strong>. Bez niego witryna nie będzie poprawnie działać na urządzeniach mobilnych. Warto ustawić takie ustawienia: <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"> lub...

czytaj dalej