Witaj na moim blogu
Znajdziesz tu wskazówki dot. pozycjonowania, Adwords, Google Analytics. ZapraszamModel data-driven w pozycjonowaniu
W kontekście SEO, model data-driven odnosi się do podejścia opartego na analizie danych w celu optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. W tym podejściu, decyzje dotyczące optymalizacji witryny opierają się na analizie i interpretacji danych z różnych...
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, warto przestrzegać kilku prostych wytycznych. Oto kilka sposobów na poprawę wyników sprzedaży: Stwórz przyjazny interfejs: Twój sklep internetowy powinien być łatwy w nawigacji i zawierać czytelne informacje o produktach....
Pingowanie przy pozycjonowaniu strony
Pingowanie polega na poinformowaniu robotów wyszukiwarek o tym, że pojawiła się nowa treść = nowy link . Pingowanie może wpłynąć na przyspieszenie indeksacji stron, stąd warto to robić, by zwrócić uwagę i zostać zauważonym w sieci. Zobacz darmowe PINGOMATY - serwisy...
Darmowe zdjęcia z licencją CC
Zamieszczam listę stocków, z których korzystam. Zawierają darmowe foty z licencją CC (Creatice Commons). Przed pobraniem proszę się upewnić jednak, że nadal są darmowe i nic się nie zmieniło. stocksnap.io pexels.com passel.co designerspics.com kaboompics.com...
Jak przywrócić justowanie tekstów w WordPress?
Pojawiła się nowa wersja Wordpress 4.7 , a wraz z nią nowe możliwości. Nie tylko - zniknęło justowanie tekstu, za którym sporo osób wręcz "przepada". Jednak z badań Usability (w których brałam udział, dla niejednej firmy) wynika, że czytelność tekstu jest słabsza przy...
właściwe tworzenie linków do stron
zamiast linku Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu? <a href="przykładowa-strona-xyz.pl">Odwiedź stronę</a>lepiej zastosować: Dowiedz się więcej o <a href="strona.pl">pozycjonowaniu</a> czym osdrózniam się od konkurencji - Mało jest...
Narzędzia do badania zachowań konsumentów na rynku
Google Correlate - idealne narzędzie do znalezienia nowych, synonimów słów kluczowych. Działa na przeciwnej zasadzie niż google trends - pokazuje trendy do wpisanej przez ciebie frazy http://tiny.pl/g98hm Google Consumerbarometer- kopalnia wiedzy o zachowaniach...
Reklamy na instagramie
Reklamami na instagramie zarządza się z poziomu FB. Posiadając konto na FB i mając umiejętność obsługi Power Editor da się to ustawić. Audience Insight - aplikacja FB do zarządzania reklamami, daje info o strukturze demograficznej i behawioralnej większych grup, które...
Reklama na LinkedIn
Reklama na LinkedIn pozwala zprofilować reklamę i dotrzeć do odpowiednich ludzi, np. dyrektorów małych i średnich firm. Wejdż do działu - usługi dla firm - reklama i kliknij "stworz kampanie Aby się tu promować należy stworzyć stronę firmowa. Niestety póki co nie ma...
Metatag viewport
Do każdej strony warto dodać metatag <strong>viewport</strong>. Bez niego witryna nie będzie poprawnie działać na urządzeniach mobilnych. Warto ustawić takie ustawienia: <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1"> lub...