Dobór słów, brak optymalizacji strony, stosowanie duplicate content
1. Dobór słów kluczowych – ciężko wypozycjonować stronę na frazy bardzo konkurencyjne, ale załóżmy że nam się uda. Nie zawsze to oznacza, że przyniesie nam zyski. Przykładowo pozycjonujemy się na „fotograf ślubny”, liczba odwiedzin jet duża ale co z tego jeśli świadczymy usługi głównie na terenie Warszawy? Lepiej wybrać frazę „fotograf ślubny warszawa” gdzie liczba użytkowników się zmniejszy ale będziemy mieli dużo lepszy efekt. Na stronę trafią klienci zainteresowani naszą usługą. Istotne, by nie przesadzać z ilością słów kluczowych w znacznikach.
2. Pozycjonowanie strony bez uprzedniej jej optymalizacji
3. Stosowanie „Duplicate Content” – treść skopiowana z innego serwisu i wstawiona na nasz. W ten sposób na stronę może być nałożony filtr. Nic. Często zdarza się, że przez dłuższy czas strony z Duplicate Content nie są karane przez wyszukiwarki , jednak do czasu.
Jeśli zaindeksujemy stronę z www i bez www możemy mieć problem z Duplicate content. Można się przed tym uchronić stosując przekierowanie 301.
Funkcja trackback/Funkcja pingback