Optymalizacja strony – najistotniejsze kwestie
mar 19, 2013 | Pozycjonowanie
- Pamiętaj, że każde przekierowanie zmniejsza moc ratingową przekazywaną adresom URL na stronie głównej.
- Jeżeli analizowana strona dotyczy np. marketingu internetowego, a kategoria to linki sponsorowane, tekst najlepiej jak będzie zawierał słowo „marketing internetowy” i „inki sponsorowane”
- Sprawdzaj wyszukiwania o marce, które miały miejsce w czasie ostatnich 24h
- Najpierw sprawdź tytuły stron. Są one ważne z dwóch powodów: pomagają wpłynąć na lepszą pozycję w wynikach i są wyświetlane jako tekst łączy w wynikach wyszukiwania. W kwestii estetyki lepiej prezentuje się znak pionowej kreski |, np.
- Marketing internetowy — Optymalizacja treści | linki sponsorowane |Copywriting SEO
- lub
- Główne słowo kluczowe – drugorzędne słowo kluczowe | Marka