Zaznacz stronę

Witaj na moim blogu

Znajdziesz tu wskazówki dot. pozycjonowania, Adwords, Google Analytics. Zapraszam

Podnieś wiarygodność na stronie www

Celem budowania zaufania klientów jest głównie przekonanie klienta, by dokonał zakupu. Prowadzi do tego pogłębienie relacji z nim i zdobycie lojalności (pozyskanie go na dłużej). Dodatkowe aspekty na stronie, które zwiększają wiarygodność: – informacja o firmie:...

czytaj dalej

Powiadomienia push

Wiadomości wysyłane z aplikacji mobilnych na urządzenia mobilne. W ten sposób mogą przychodzić powiadomienia o nowych wiadomościach, zaproszeniach, komentarzach, skierowanych do Ciebie, .

czytaj dalej

Ambient media

Ambient – znaczy otaczający, odnosi się do otoczenia. Ambient media – niestandardowe formy marketingu. Ambient jest często dostosowywany  do indywidualnych zapotrzebowań klientów. W ambient media wykorzystuje się smartfony do promowania, tzw. interakcja...

czytaj dalej

Przekaz i korzystanie z wielu urządzeń naraz

Obecnie korzystamy z wielu urządzeń (PC, smartfon, smartwatch, tablet) i kanałów komunikacji jak social media, strony www, aplikacje mobilne, e-mail, smsy, notyfikacje push. Chcąc zaciekawić użytkowników przede wszystkim postaw na wartościowy przekaz, zwłaszcza...

czytaj dalej

Wskaźniki Adwords

CR – convertion rate – współczynnik konwersji, współczynnik mówiący jaki %osób odwiedzających witrynę zdecydowało się na dokonanie zakupu. Dobrze dobrany współczynnik to 5%.CPM = koszt kampanii/ liczba załadowań * 1000 CTR = liczba kliknięć na reklamę/ liczba odsłon...

czytaj dalej

Zalety aplikacji natywnych

Mogą wykorzystywać unikalne funkcje urządzenia jak NFC. Aplikacje mobilne natywne – są pobierane ze sklepu z aplikacjami a następnie instalowane na urządzeniu...

czytaj dalej

Proces emisji reklamy z adserwera

Proces emisji reklamy z adserwera wygląda następująco: 1.    Internauta odwiedza daną stronę www – przeglądarka składa zapytanie o nią do serwera.2.    Serwer wyświetla zawartość strony i jednocześnie składa zapytanie do adserwera o reklamę, którą ma w tym momencie...

czytaj dalej

Wyszukiwarki internetowe

Wyszukiwarki internetowe służą użytkownikom to przestawienia swoich potrzeb. Każdy użytkownik wchodząc na stronę zadaje sobie pytanie: czym zajmuje się dana firma czy można jej zaufać, czy jest dobra w  tym co robi? Nasza strona powinna odpowiedzieć mu na ten zestaw...

czytaj dalej